Viking Skool Viking Fuel
S1, E4: Arni is delighted when he starts getting praise for his cookery skills but his well-meant advice offends the fearsome cook Ladeler, leaving Arni in sole charge of the kitchens – with Mistress Eira demanding a banquet for their important Valkyrie guest, Turid. Arni’s going to need Erik and Ylva’s help. He rapidly becomes a tyrant in the kitchen and have all his friends driven away. Panicking, he uses a recipe that unfortunately knocks out all the students and leaves the twos Valkyries in a sleep-fighting state.