Violet: Daydreaming, You Occupy My Thoughts
S1, E6: Riri's newly-formed legion goes to watch an experienced legion fight to study teamwork; the Huge they're fighting, however, is more than it seems, and Riri and Yuyu's bond will be tested like never before.