Ways to Bury a Man
S2, E7: An enraged Lucas looks for some trees to shake in an effort to bring down Proctor. After rattling the regulars and strippers at the Savoy, Lucas and his deputies rough up Sharp, a junkyard skinhead, for info on a Proctor-run ecstasy operation. A family crisis brings Carrie, Deva and Gordon together; Alex faces a vote of no-confidence at the tribal council; Job shows off his explosive side.