What Up, Bro?
S3, E6: When Jimmy finds a childhood photo of himself with an older boy and a family he doesn’t know, Burt reveals that he and Virginia gave him up for adoption for a short time when they were teen parents. Jimmy recruits Sabrina to forge a scheme to meet and bond with his would-have-been big brother Brad (Guest Star Chris Klein). Meanwhile, Virginia and Burt question their decision to take Jimmy back when the would-be adoptive parents turn out to be affluent and nurturing.