The Rana Daggubati Show When the Good Boy Meets Bad Boy
S1, E6: Dulquer and Meenakshi dive into a fun chat with Rana about their latest film; the duo heads to the set of "Kantha," where Rana juggles his producer duties while Dulquer works his magic as the star.