Hinomaru Sumo Wrestling vs Sumo
S1, E2: Hinomaru is finally doing sumo in school! However, the club needs five members in order to participate in group tournaments. Ozeki and Hinomaru try to attract new members at club activity day where they meet Kunisaki Chihiro from the wrestling club.