You Really Got a Hold on Me
S14, E13: Seattle firefighters Ben Warren and Andy Herrera head to Grey Sloan after rescuing two boys who were injured in a house fire; the doctors work on their projects for the surgical innovation contest; Amelia brings Tom Koracick in to consult.