Alien AI: Legacy
On a deserted road through the forest, a young couple encounters a mysterious alien being. As they uncover the truth about its origins, they are drawn into a terrifying legacy of artificial intelligence, extraterrestrial contact, and a hidden power that could change the fate of humanity.