Art and Life: The Story of Jim Phillips
A pioneer of graphic art, Jim Phillips, known for his bold and eye popping imagery, left an unforgettable mark on the world of rock posters, surf, and skateboard art. Drawing inspiration from his life in Santa Cruz, California, Jim's journey from publishing his first artwork in 1962 to becoming the art director for Santa Cruz Skateboards shaped the golden era of skateboarding. Jim's story is a profound narrative of resilience, passion, and enduring artistic vision.