Belle & Sebastian: Next Generation
10-year-old Sebastian reluctantly spends his vacation in the mountains with his grandmother and aunt. Helping them with the sheep is hardly an exciting prospect for a city boy like him, but that is before he meets Belle, a huge dog mistreated by her owner. Ready to do anything to fight injustice and to protect his new-found friend, Sebastian will spend the craziest summer of his life.