Big Hero 6
Robotics prodigy Hiro lives in the city of San Fransokyo. Next to his older brother, Tadashi, Hiro's closest companion is Baymax, a robot whose sole purpose is to take care of people. When a devastating turn of events throws Hiro into the middle of a dangerous plot, he transforms Baymax and his other friends, Go Go Tamago, Wasabi, Honey Lemon and Fred into a band of high-tech heroes.