Blue in the Face
A wacky group of locals visits the neighborhood cigar shop, looking for good times and finding plenty of hilarious fun. But when the greedy owner threatens to close the shop for good and turn it into a trendy vegetarian restaurant, the neighborhood proves they'll do just about anything to save their favorite hangout. Featuring an all-star cast including Harvey Keitel, Michael J. Fox, Lily Tomlin, Mira Sorvino, and more!