Case 39
In her many years as a social worker, Emily Jenkins (Renée Zellweger) thinks she has seen it all -- until she meets 10-year-old Lilith (Jodelle Ferland) and the girl's cruel parents. When the parents try to harm the child, Emily assumes custody of Lilith while looking for a foster family. However, she soon finds that dark forces surround the seemingly innocent child, and the more she tries to protect Lilith, the more horrors she encounters.