Chevalier
In the middle of the Aegean Sea, on a luxury yacht, six men on a fishing trip decide to play a game. During this game, things will be compared, measured and blood will be tested. Friends will become rivals, but at the end of the voyage, when the game is over, the winner will wear the victorious signet ring: the “Chevalier”.