Chop
Lance Reed, a seemingly innocent man, is forced by a psychotic stranger to confront his duplicitous past. The mysterious stranger, seeking retribution for a past crime, forces Lance to reveal his inner most secrets by systematically removing his limbs! As time runs out and Lance's limb count dwindles, he must recall what he's done to the stranger before he doesn't have a head to remember with.