Cliff Hanger
Jackson Hole, Wyoming's homegrown movie-house, Storm Show Studios celebrates their 15th anniversary ski/ride/adrenaline film with "Cliff Hanger"! Destined to become another classic Jackson Hole ski film from veteran producer Darrell Miller.