Coldplay: Live 2012
This film documents Coldplay's acclaimed Mylo Xyloto world tour, which has been seen by more than three million people since it began in June 2011. The film was directed by Paul Dugdale, previously responsible for Adele's Live at the Royal Albert Hall and The Prodigy's Worlds On Fire concert films. Live 2012 includes footage from Coldplay's shows at Paris's Stade de France, Montreal's Bell Centre and the band's triumphant Pyramid Stage headline performance at Glastonbury 2011.