Current Sea
An environmental thriller that sinks to the murky depths of the Southeast Asian fishing industry. A compelling testimony to the possibilities of local activism, Current Sea follows investigative journalist, Matt Blomberg, and ocean activist, Paul Ferber, in their dangerous efforts to create a marine conservation area and combat the relentless tide of illegal fishing. Along the way a new generation of Cambodian environmentalists are inspired to create a better life for their people.