Donnie Vincent's the River's Divide
Donnie Vincent's award-winning debut film, The River's Divide is a feature length documentary following Donnie on his two year bowhunting quest for a single whitetail buck notoriously nicknamed 'Steve'. Set against the beautiful backdrop of the North Dakota Badlands, an amazing story unfolds as Donnie experiences the highs and lows of chasing a single animal in the middle of the vast wilderness. Experience each step of the way as Donnie's raw emotion and insight pull you into this once in a lifetime story.