Doubt
A mesmerizing, suspense filled drama elevated by four riveting Oscar-nominated performances from Meryl Streep, Philip Seymour Hoffman, Amy Adams and Viola Davis, DOUBT will have you pinned to the edge of your seat. Sister Aloysius Beauvier (Streep), the rigid and fear-inspiring principal of the Saint Nicholas Church School, suffers an extreme dislike for the progressive and popular parish priest Father Flynn (Hoffman). Looking for wrongdoing in every corner, she thinks the ultimate sin has been uncovered. But without proof, the only thing certain is doubt.