Drop
Violet is a widowed mother who goes to an upscale restaurant to meet Henry, her charming and handsome date. However, her pleasant evening soon turns into a living nightmare when she receives phone messages from a mysterious, hooded figure who threatens to kill her young son and sister unless she kills Henry.