Fantastic Lies
Some Duke University lacrosse players had a bad idea on March 13th, 2006: Invite two strippers to a team party. What happened became a nightmare that changed lives, ruined careers, tarnished a university's reputation and even jeopardized the future of the sport at the school. To this day, 10 years later, the Duke lacrosse scandal touches nerves well beyond the confines of Durham, N.C.