Federer: Twelve Final Days
An intimate follow-along through the final twelve days of Roger Federer's illustrious career. Originally a home video never intended for public viewing, the film captures Federer at his most vulnerable and candid self, as he says goodbye to a game and the fans that shaped his life for the last two decades.