First Date
Conned into buying a shady '65 Chrysler, shy teen Mike's eagerly anticipated first date with the girl next door, Kelsey, implodes as he finds himself targeted by criminals, cops and a crazy cat lady. A night fueled by desire, bullets and burning rubber makes any other first date seem like a walk in the park.