Flicka
In modern-day Wyoming, teenager Katy McLaughlin dreams of working on and, one day, taking over her father's ranch. She tames a mustang and names her Flicka, then finds that she and her new equine companion are more alike than she imagined. After her father sells Flicka, Katy schemes to win back the horse by entering a dangerous race.