Heart of Lightness
8 British actors and a narcoleptic director travel to the Norwegian Arctic Circle to film Henrik Ibsen's play 'The Lady From The Sea'. Thinking it will be an easy task, they are soon overwhelmed by the surreal surroundings and the never ending daylight. This magnifies the internal tensions in the cast and influences their personal lives and the film itself. We follow them through their strife, joy and adventures to the culmination of what turns out to be a great film and a success for everyone involved.