Him
Cameron Cade is a rising quarterback who suffers a potentially career-ending injury after being attacked by an unhinged fan. Just when all seems lost, Cam receives a lifeline when his hero, Isaiah White, offers to train him at an isolated compound. However, as the training accelerates, Isaiah's charisma turns into something darker, sending Cam down a disorienting rabbit hole that may cost him more than he ever bargained for.