In A World...
Lake Bell (No Strings Attached) stars in In a World..., a hilarious and heartfelt comedy about a struggling vocal coach who strikes it big in the cutthroat world of movie-trailer voiceovers, only to find herself in direct competition with the industry's reigning king- her father. The charming supporting cast includes Demetri Martin, Fred Melamed, Rob Corddry, Michaela Watkins and Ken Marino with cameos by Eva Longoria and Geena Davis.