Invincible
Lifelong football fan Vince Papale sees his wildest dreams come true when he becomes a member of the Philadelphia Eagles. While teaching at his high-school alma mater in Pennsylvania, the 30-year-old gets a chance to try out for his favorite team and, except for kickers, becomes the oldest rookie in NFL history who never played football in college.