Iron Maiden: Burning Ambition
With unprecedented access to the official archives and intimate recollections from the band, both current and past, Iron Maiden: Burning Ambition invites fans to experience one of the most iconic journeys in music history. Spanning five decades, this electrifying documentary charts the band’s rise from the pubs of East London to the world’s biggest stadiums. Featuring exclusive interviews with band members and contributors such as Javier Bardem, Lars Ulrich and Chuck D, as well as all-new animated sequences of the band's legendary mascot, Eddie, the film offers a rare and intimate look at Iron Maiden’s uncompromising vision and unwavering connection with their truly global army of fans.