Live At the Royal Albert Hall
Captured live on Nana Mouskouri’s original Farewell Tour in 2007, this previously unreleased concert features Nana serenading a packed house at London’s Royal Albert Hall with an eclectic multi-lingual set of songs spanning from Beethoven to Bob Dylan.