Manifesto
"Manifesto" pays homage to the moving tradition and literary beauty of artistic manifestos, ultimately questioning the role of the artist in society today. Performing these 'new manifestos' as a contemporary call to action while inhabiting thirteen different personas, Cate Blanchett imbues new dramatic life into both famous and lesser-known words in unexpected contexts.