Mary
David (Gary Oldman) is a struggling blue-collar captain and maritime expert, who is looking to make a better life for his family - his wife Sarah and their two daughters, teenage Lindsey and 8-year-old Mary. Strangely drawn to a 70-year-old auction ship whose mysterious origins may be older still, David convinces Sarah that the boat can be their ticket to happiness and prosperity, something they desperately need in their lives. But soon after they embark on their journey, strange and frightening events begin to terrorize David and his family, causing them to turn on one another. With tensions high, the ship drifts off course, and it becomes horrifyingly clear that the family is being lured to an even greater evil waiting for them at sea.