Missing in Brooks County
The desert is a weapon. Every year, hundreds of migrants die or go missing in Brooks County, Texas on the perilous journey to cross the border from Mexico. Missing in Brooks County follows the stories of two families searching for their loved ones who went missing in the fields of the South Texas county. A gripping drama, it is also a deeply humane and nuanced portrait of the human rights workers, activists, and law enforcement agents who confront the life-and-death consequences of a broken immigration system.