Mission: Impossible III
Retired from active duty, and training recruits for the Impossible Mission Force, agent Ethan Hunt (Tom Cruise) faces the toughest foe of his career: Owen Davian (Philip Seymour Hoffman), an international broker of arms and information, who is as cunning as he is ruthless. Davian emerges to threaten Hunt and all that he holds dear -- including the woman Hunt loves.