Montana Story
Two estranged siblings (Haley Lu Richardson, Owen Teague) return home to the sprawling ranch they once knew and loved, confronting a deep and bitter family legacy against a mythic American backdrop. From the acclaimed Writer/Directors Scott McGehee and David Siegel (What Maisie Knew, The Deep End) comes a neo-Western with an emotional tremor hiding beneath it.