No Baby on Board
When filmmaker Julia Kots decides not to have kids, she embarks on the ultimate spring cleaning — donating her previously-frozen eggs — and documents the stories of other women who don’t have children. Blending their raw confessions with her own egg-sistential journey, this partially-animated documentary candidly explores why more women are opting out of motherhood.