North to Alaska
When George Pratt (Stewart Granger) and Sam McCord (John Wayne) strike gold in Alaska, they must struggle to keep their fortune because of the constant interference from Frankie Canon (Ernie Kovacs), who wants to claim the gold for himself. After being ordered to find George's fiancée in Seattle, Sam discovers that she has already married another man. Unable to deliver George's fiancée, Sam decides to bring him a prostitute named Angel (Capucine).