Our Name Is Bond
Meet a diverse group of men, real men across the globe all sharing the same name: James Bond. Australian director Matthew Bauer’s energetic exploration of masculine identity features a gay New York theatre director, a Swedish 007 super-fan with a Nazi past, an African American Bond accused of murder, and the ornithologist whose name was stolen by author Ian Fleming to name his fictional secret agent.