RESTLESS
Having lost his parents in a terrible accident several years ago, Enoch (Henry Hopper) tries to cope with their deaths by hanging out with a ghost named Hiroshi (Ryô Kase) and attending the funerals of strangers. At one such funeral, he meets Annabel (Mia Wasikowska), a young woman facing her own imminent demise. As the pair fall in love, Enoch encourages Annabel to adopt a devil-may-care attitude toward death and to live her remaining life to the fullest.