Robinson Crusoe
As the sole survivor of a disastrous high-seas shipwreck, Robinson Crusoe (Brosnan) is trapped on a deserted tropical island. Eventually he discovers that a local tribe, which uses his island for barbaric sacrificial rituals, threatens his life.