Senseless
Perpetually poor Darryl is destined to lose his dream Wall Street job to a wealthy snob until Darryl volunteers for a high-paying scientific experiment that gives him superhuman senses--and the competitive edge he needs. But when the side effects start, he finds his chances for success sabotaged by attacks of sensory overload.