Shanghai
John Cusack stars as an American intelligence official who returns to Shanghai in late 1941 to investigate the death of his friend, which leads him to both love and a much larger conspiracy. Also starring Academy Award-nominee Ken Watanabe, Jeffrey Dean Morgan, Li Gong, Chow Yun-Fat, and Hugh Bonneville.