Something Between
Experience the adrenaline-fueled journey of young acro paragliders across Europe as they forge their own path, inspired by legendary figures. This documentary captures their spirit of discovery, defiance of norms, and passion for life as they redefine the sport. Join them on a four-month adventure, witnessing their pursuit of artistry in flight and the landscapes that shape their journey.