Something to Talk About
Grace Bichon, who is managing her father's riding-stable, discovers that her husband Eddie is deceiving her with another woman. After confronting him in the middle of the night on the streets of their small hometown, she decides to stay at her sister Emma Rae's house for a while to make up her mind. Breaking out of her everyday life, she starts to question the authority of everyone.