Spooks: The Greater Good
When charismatic terrorist Adem Qasim escapes from MI5 custody during a routine handover, the legendary Harry Pearce Head of Counter Terrorism, is blamed. With MI5 on its knees in the wake of the Qasim debacle and facing controversial reform, disgraced rookie operative Will Holloway is the only person in a position to piece the mystery together.