Strays
Abandoned on the mean city streets by his lowlife owner, Doug, a naive but lovable dog named Reggie falls in with a fast-talking, foul-mouthed Boston Terrier and his gang of strays. Determined to seek revenge, Reggie and his new canine pals embark on an epic adventure to get him home and make Doug pay for his dirty deed.