The Comebacks
Lambeau Fields, the worst coach in the history of college football, gets a final chance to redeem himself at Heartland State University. Scouring the campus for talent, Fields winds up with a ragtag team of misfits who must be whipped into shape both on and off the field. Unbelievably, his unorthodox training methods work, and the teammates find themselves in the playoffs against the Lone Star State Unbeatables.