The Lindt Café Siege
The Lindt Cafe terror attack in Sydney in December 2014 shocked Australia to its core. This forensic investigation from ABC Four Corners explores how the disaster unfolded and questions how such an event was allowed to happen. It also features exclusive interviews with surviving hostages and the families of the two victims of the attack.