To Paris
The movie tells a story of Soviet commanders, who shoulder to shoulder past the war and decided to celebrate the Great Victory in Paris. Friends, who passed a terrible path of war, get to Berlin and take the course to a new life - to love, exciting adventures and dream city Paris.